16 listopada 2013

126# Everybody!!


SHINee - Everybody

Każdy zaczyna mieć fazę na tą piosenkę, nawet osoby, które kpopu nie słuchają, haha, to są moi artyści roku - SHINee ♥ Musicie uważnie przeczytać notkę jeśli chcecie pobrać szablon, gdyż może ukrywać się gdzieś tutaj hasło do rozpakowania pliku ♥ Wstałam dzisiaj o 11, choć z łóżka podniosłam się dopiero 15:30 punkt XD I oczywiście wstałam do komputera po raz enty zabierać się za ten szablon. Pierwotnie to wcale nie tak miał wyglądać, miał na nim być Onew z SHINee, ale jakimś cudem już go nie ma, haha. Powinnam zabrać się za matmę, a tymczasem nic nie robię, zmotywujcie mnie ><. I chciałam dodać, że hasełko do szablonu brzmi crooked, jakoś tak ktoś do mnie zadzwonił teraz, a na tel mam właśnie dzwonek od GD ♥  Ok, nie przedłużam tylko chciałam dodać, że: miało być więcej notek, ale ten szablon równo tydzień robiłam. Nie mogłam stworzyć nic dobrego graficznie by pozwolić sobie na udostępnienie gdziekolwiek, tak więc, mam nadzieję, że ten szablon wynagrodzi wam ten tydzień :)

193

Let the fire shine!

12 komentarzy:

  1. Oh cicho, bo ja ostatnio kocham SHINee sercem, duszą, umysłem itd. ;D Zwłaszcza Everybody. A tą piosenkę GD też kochusiam. Ja na dzwonku mam J-Min - Stund Up (z soundtracku do To the beautiful you).
    Teraz tak czytam mój komentarz i się śmieję, bo nie k-popersi mogą trochę się pogubić. Ale to dobrze, tai tajny szyfr. Haha. Właśnie! Miałam do cb na email napisać po gg. ;D Sorki, ale mama dała mi karę i teraz mam okazję uczynić to. ;D
    Szablon jest boski. Szczena mi opadła. Szacunek kobieto. ;3
    Będę do cb pisać chyba nie tylko w sprawach k-pop. ;D
    Pozdrawiam. ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. O. Mój. Jashinie.
    Świetny szablon! Taki ponury, lekko tajemniczy i ta dziewczyna! Układ, wszystko, czcionka, wszystko, art... coś jeszcze? Wszystko jest tu świetne! Gratuluję oczywistego talentu, bleachowa <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki ładny *-* podoba mi się kolor czcionki. A taki skromny szablon jest czasem nawet lepszy. Czasem zastanawiam się czy dałabym radę nauczyć się css'a, ale wydaje się być dla mnie czarną magią... >///<

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam ten mroczny klimat! Świetny szablon i boska jego kolorystyka! *_*

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz dziewczyno talent! Szablon przepiękny ma w sobie coś, jakąś magię. Mam ostatnio fazę na ciemne, aż mnie kusi by pobrać, ale niestety jak dla mnie czcionka posta jest za ciemna w stosunku to tła, wyglada genialnie ale czyta się kiepsko

    OdpowiedzUsuń
  6. Tajemniczy, cichy, jakby niedostępny z nutką samotności. Wow! *-* Podziwiam <3

    OdpowiedzUsuń
  7. *^*
    Uwielbiam mroczne klimaty *^* Szablon przepiękny! Chciałabym tak umieć <3 Musiałabym pisać całą wieczność by opisać jaki jest super więc powiem tylko że jest...Zajebisty *^*

    OdpowiedzUsuń
  8. Zakochałam się w tym szablonie... jest piękny :3 Taki tajemniczy, lekko mroczny... cudowny ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Czy istnieje jeszcze możliwość szablonu? Plik niestety wygasł :c

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękny szablon, świetny nastrój <3

    Ja uwielbiam Everybody, zwłaszcza dlatego, że przez ta piosenkę poznałam osobiście jedną dziewczynę, której robiłam szablon :) Chyba już kiedyś o tym wspominałam...
    To był piękny dzień, bo widziałam na żywo VIXX <3

    OdpowiedzUsuń

Zależy nam na szczerej krytyce.

Followers