18 września 2013

113# Every day I shock (shock)!



B2ST - Shock

O mamo, szablon(170) zrobiony pod koniec sierpnia i dopiero teraz publikuję! Taki tutaj ruch, że po prostu SHOCK:D Dodatkowo nie wiem, czy ktoś w czasie zawieszenia zaglądał na mojego prywatnego bloga, który też raz jest zawieszony, a raz znowu działa, ale publikowałam tam szablony, więc jeśli jest ktoś kto ich nie widział to będzie miał na co patrzeć ;-)
Mogłam tyle szablonów zrobić bo 5 dni zdycham w domu, ale nie mam weny... Źle się dzieję. Został mi już tylko jeden szablon do przodu, ale nawet z niego nie jestem zadowolona, więc nie mam pewności, czy przypadkiem coś się nie zmieni w grafiku z datą nowego postu ode mnie.




170
171

172

173
174



I jak wam się podobają moje twory? :)
Kurde, dziękuję z całego SERDUCHA ZA TYLE GŁOSÓW, W ŻYCIU SIĘ NIE SPODZIEWAŁAM!
'Can’t nobody stop the fire let them hatert sit n stare'
aż odblokuję kolejkę i możecie zamawiaaaaać~!

edit[19.09]  Nie spodziewałam się wejścia do finału, ale pewnie będę zagrzewać ostatnie miejsce :C, dlatego jeśli uważacie, że zasługuję na chociaż przedostatnie to oddajcie na mnie głosik:D



Let the fire shine!


16 komentarzy:

  1. 170, 173 i 174 - cuda... W tytule piosenka Beast, tu Henry, a ja chciałam pofangirlować xDD
    Jak zawsze wspaniałe prace, jak mój blog w końcu ruszy, na pewno spróbuję coś u ciebie zamówić :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Wrr... choć bym nie wiem jak się starała nad szablonem i jak z niego nie była dumna, potem ty dodajesz swoje prace i mam ochotę się zapaść pod ziemię!
    Oczywiście, że ja do Ciebie zaglądam systematycznie więc w sumie tylko jednego nie widziałam... ale po kolei
    1. Mój pierwszy ulubieniec! Strasznie mi się podoba układ, kolorystyka i wykorzystanie arta! Super zrobione. Jedynie co mi się tak rzuciło w oczy to tło pod datą. Jak dla mnie to mogło by być takie same jak pod "brak komentarzy".
    2. Podoba mi się i nie mam mu nic do zarzucenia. ładna kolorystyka, grafika, układ...
    3. Ten mi się najmniej ze wszystkich podoba. Oczorąbny róż mi się nie podoba i jak dla mnie mógłby być bardziej matowy. Ale super tło pod notkami i pod datą. I coś mi w nagłówku nie pasuje. Na pewno mina modela, śmieszy mnie xD Ale jego tatuaże super współgrają z resztą.
    4. Kolorystyka, układ, art - super. Tylko jak dla mnie przekombinowane jest to archiwum. Efekt bardzo ciekawy ale mi się nie podoba xO
    5. Mój drugi faworyt! Super art, super grafika, kolorystyka i układ bez zarzutu - jak zawsze! I efekt na cytaty. Megasuper xO

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ty mi tu piszesz, twoje szablony są świetne!
      Aaaaaaa, też nie trawię różu, ale jakoś spasowała mi do tego szablonu ;p Trzeba się wczuć w album Henrego żeby to poczuć ;p
      Archiwum miało rekompensować słaby CSS, bo miałam lenia i nie chciało mi się za bardzo kombinować ;p
      (;

      Usuń
  3. Ja mam tylko jedno zastrzeżenie. Napis na 4 szablonie ładniej by wyglądał cały czerwony:) Po za tym pięknie, ostatni najbardziej mi się spodobał.

    Anonimowa fanka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Długo się zastanawiałam nad tym szablonem i ostatecznie postawiłam na takie rozwiązanie, ale dziękuję, że mimo tego ci się podoba :)

      Usuń
  4. Pierwszy szablon - skąd żeś wytrzasnęła ten art ?!Spowiadaj Ty mi się, TERAZ !No, ale mniejsza.Szablon bardzo mi się podoba, ma TEN nastrój.

    Drugi - ŚLICZNY ! ! ! Ta babka jest zajebista.Napis bardzo ładnie współgra z lepszą.Taki ... prosty, przyjemny.

    Trzeci - Ile różu o.o !Nagłówek ładny, ale ten róż i koleś ;/ .Niezbyt w moim typie.Ale tak samo jak Schizma, uważam, że tła pod datą i notką są baardzo ładne.

    Czwarty - Nie podoba mi się art.Kolor pasuje do artu, czaaarny !Ale rzeczywiście, napis wyglądałby lepiej, gdyby był cały czerwony ^^ .Archiwum bardzo... oryginalne :)

    Piąty - FAWORYT !Jako otaku, kocham anime.A ten szablon.KOLORY, ART, BOŻE JAKI BISH !UKŁAD ! Wszystko jest tu świetne.I te chmurki z boku...Dla mnie ten szablon jest z lekka magiczny.

    Także, szablony śliczne.Życzę weny, bleachowa !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zerochan.net ;) Stamtąd biorę wszystkie arty ;-)
      Takie tło pod zdjęciem, więc żeby oszczędzić sobie czasu już tak zostawiłam :p
      Cieszę się, że spodobały ci się moje prace :D

      Usuń
  5. Szablony śliczne, chociaż już wszystkie widziałam, a jeden nawet live na blogu! :D

    Najbardziej urzekł mnie ostatni szablon s tego postu. Po prostu bym go kochała ;p

    Pierwszy jest śliczny i podoba mi się, z tym, że się w nim gubię (ta, już o tym pisałam). Drugi natomiast zawiera moje ulubione połączenie czerwieni i czerni, także jakże by mógł mi się nie podobać. Trzeci by mi się podobał, gdyby nie ten różowy, mam obiekcje do tego koloru i nic na to nie poradzę. Czwarty, który widziałam live na blogu jest świetny. Na koniec pozostał mój faworyt! Jest świetny!

    Gratuluję przejścia do finału. W sondzie głosowałam na ciebie, bo wiem, że zasługujesz. Zawsze się zachwycam twoimi pracami!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że spodobały ci się te szablony;D
      A ja na ciebie~! Twój styl bardzo mi pasuję <3

      Usuń
  6. Przygotowywałam się na G-Dragona - a go nie ma. Smutek i żałość mnie ogarnęła, wiesz? Potem tylko zobaczyłam drugi szablon i mi przeszło. Bo jest fenomenalny, nieprzesadzony i stonowany. Taki na wielkie serduszko i coś jeszcze, nie mam tylko pomysłu na co. O.

    Pozostałe szablony są wykonane - jak zawsze - na najwyższym poziomie. Niestety, nie przypadły mi do gustu. Nie moja estetyka, po prostu, mimo wszystko zagłosowałam na Ciebie. Należy Ci się jak najwyższe miejsce w tym konkursie, jesteś jedną z najlepiej rozwijających się szabloniarek. Od początku trzymałam za Ciebie kciuki, przestać już nie mogę. :D

    Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc czytając to właśnie sobie słucham CrookedXD Zapomniałam o nim, porzuciłam wstępny projekt szablonu z nim, alee, zrobiłam nowy! Jest już przygotowany na następną notkę, więc mam nadzieję, że ci się spodoba i wynagrodzi to rozczarowanie ;_;
      Dziękuję za wsparcie <3

      Usuń
  7. Pierwszy sprawił że zaniemówiłam z wrażenia.
    Przepiękny klimat uchwyciłaś w tym szablonie.
    Jest niesamowity, po prostu nie mogę się go napatrzeć.
    Umieszczenie linku do komentarzy jest świetne zarówno jak i kart. szablon jest stworzony z dobrym gustem.
    Nie wiem czy go kiedyś nie pobiorę :D

    OdpowiedzUsuń
  8. 170 to dyktator wśród szablonów! Wymyślny szablonik, stworzyłaś nim ideał na blogspota. No przynajmniej mój ideał :) Drugi kojarzy mi się tak z wojną i historią, ale gdybym miała opisać jednym słowem to "glamour"

    OdpowiedzUsuń
  9. Hahah "mogłam tyle szablonów zrobić... przepraszam" i publikuje PIĘĆ xD
    Fajne zrobiłyście te bujające podglądy. Nasze avatary też się bujają... łał, dobrze, że nie mam choroby morskiej xD Takie to uroooocze.

    Co do szablonów:
    1) piękny obrazek. Boże, te oczy... pióra... kolory... nic dziwnego, że dałaś mu tyle miejsca, ale razem z prawym paskiem zabierają za dużo z samego miejsca na notkę...
    2) Nastrojowy. Ale niezłe wygibasy robiłam, próbując pod światło odczytać zaczerniony napis :) Mimo elementów w tle wydaje się minimalistyczny.
    3) Zupełnie nie w moim stylu. Kolor, nagłówek... nawet podarte krawędzie bloga. Widzę współgrające elementy (czarne łezki z datą) i włożoną pracę... ale osoba z tym szablonem musi być niezłym krejzolem :D
    4) Podobna koncepcja do drugiego. Nie przepadam za fotografiami na szablonach, wolę obrazki... ale ten jest spoko.
    5) Bardzo dobry. Obrazek dynamiczny, ciekawy. Piękne, koronkowe wykończenia i wojująca żółć z czerwienią. Jeden z lepszych, jako ostatnio widziałam i zdecydowanie mój faworyt z tej piątki.

    Przyznam bez bicia, że nie komentowałam Twojego bloga (i dawno nie siedzę w tej części internetu... głównie przez sesję poprawkową i wyjazdy) ale postaram się nadrobić zaległości. I może nawet szablon bym zamówiła... :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Rozpływam się! Zwłaszcza te dwa pierwsze szablony... jakaś magia <3

    OdpowiedzUsuń

Zależy nam na szczerej krytyce.

Etykiety

#Zamówienie bleachowa no-anime sygnatury Zielony Kociak Vanes ciemny nagłówki mroczne jasne ciemne minimalizm anime szablony Naruto jasny czarno-białe minimalistyczny Zamówienie Yaoi anime girl Schizma Shingeki no Kyojin dziewczyna Inne Renfri chłopak kpop Harry Potter K-POP Sasuke Uchiha exo kobieta minimalistyczne prudence. #Propozycje Amnezja Reiciakowa Fairy Tail GOŚCIE animowany nagłówek emergency informacje synestezja Attack No Titans Ally Eveline Dee Itachi Uchiha Naruto Shippuden dark k4sper szare Levi Mizu Niebieski Kuroko no Basket Lizz Kaviste OC ciepłe kolory Bleach Naruto Uzumaki Sasame Ka Azjaci Nessa Fantazja Szkielet Smoka BTS SasuSaku hasty Współpraca z Pandą! 5 Seconds Of Summer Death Note Tokyo Ghoul Tyler Zaczarowana fioletowe girl książki manga mężczyzna różowe Akatsuki Gombrowicz Kim Jaejoong SHINee delikatny Angel Draco Malfoy Durarara!! Fullmetal Alchemist Gray Fullbuster Lee Jong Suk Luhan Orihara Izaya Sakura Haruno SasuNaru Zakochani mangowy muzyka tapeta zielone #PANDA CHALLANGE 2NE1 4MINUTE Bobby(iKON) December Emma Watson Eren Jaeger Heiwajima Shizuo Hermiona Granger Hinata Hyuuga KOREA Lucy Heartfilia Marvel Natsu Dragneel Oh Sehun Renfri & Amnezja SHIO Sehun Taeyang(BIGBANG) Vocaloid Zielony Kociak & Vanes animacje imprezy maska gazowa modelka pastelowy wielokolorowy Baekhyun CL Essence Fantasy Free G-DRAGON Gajeel Redfox Gra o Tron Hogwart Igrzyska Śmierci JYJ Juvia Kuroshitsuji Miasto Miesiąc Tematyczny NANA Nana Osaki NaruHina Yato(Noragami) bannery biały czerwień dwukolumnowy emergency & Renfri frankie. gif iKON kwiat miłość motyle nadmiar zieleni para prosty seriale szary wampir zwierzęta Assassin's Creed BIG BANG Block B DRAMAtical Murder Erza Scarlet Frozen Gwiezdne Wojny Hatsune Miku Hinata Hyūga Ichigo Kurosaki Jellal Fernandes Kakashi Kiara Eira Mikasa Ackerman Mirai Nikki NCT Noragami One direction Panda Tsuki Uta Vikings attack on titan czołg imieniny kafelkowy smoki wiosna zimowy Adam Lambert Ailee Akuma To Love Song Ally & Fantazja American Horror Story Angel Beats! Animals Another Ao no Exorcist Autumn B2ST Byun Baekhyun Calum Hood Dara Deadpool Deidara Devil May Cry EXID Elf Fantazja & Vanes Gall Game of Thrones Grimmjow Jaegerjaquez Haikyuu Harry Styles Harry Styles(1D) Healer Iron Man Jack Frost Ji Chang Wook Joker Jungkook Justin Bieber K Project Kai Kiko Mizuhara Komiks Kushina L Liam Payne Lily Collins Luke Hemmings Luna Lovegood(HP) MBLAQ Magi Min Yoongi Minato Monsta X Pandora Hearts Pokemon Psycho-Pass Rap Monster Ryuk SZABLON NA ŻYCZNIE Sakura Sawasawa Sebastian Michaelis Shizaya Sowa Sulli Sword Art Online Szkielet Smoka & Vanes T.O.P(BIGBANG) Taemin(SHINee) Taylor Momsen The Ring The Vampire Diares The Walking Dead Tom Felton Toushiro Hitsugaya Troian Bellisario Troye Sivan Ulquihime Uta No☆prince-sama♪ Vergil WINNER XIA Yukine Zankyou no Terror bajki baletnica czaszki f(x) got7 gry komputerowe halloween hunhan ikony jesień kolaboracja kot lato moda model my little pony pies podsumowanie roczne postapokalipsa psychiczny ptak rysunek róże steins;gate słodki słońce tajemniczy turkusowe wilk zamek zdjęcia Świat Dysku +18 1D 24k Aaron Johnson Adventure Time Air Akise Aru Alexander Johansson Alexz Johnsons Alice Alice in Wonderland Ally & Renfri Alphonse Elric Amnesia Amnezja & Vanes Ano Hana Aomine Daiki Arachne Arakawa Hiromu Arrow Austin Butler B.A.P Bakemono no Ko Barbara Palvin Batman Beelzebub Bellatrix Ben Allen Boku dake ga Inai Machi Breaking Bad Channing Tatum Chanyeol Chat Noir Cloud Strife Code Geas Code:Breaker Cole Sprouse Crystal Reed DJ Daenerys Daesung(BIGBANG) Dakota Fanning Daniel Craig Dantalion Dante Daryl Dixon Daughter Deadman Wonderland Dean Death Parade Disney Drifters Dylan O'Brien ERASED EXID (LE) Ed Westwick Eden of the East Edward Elrick Egzorcyzmy Emily Rose Emilia Clarke Emily Rudd Equilibrium Ezra Miller Fanfiction Fantazja & December Fantazja & Renfri Fantazja & Zielony Kociak Fantazja i Emergency Felicity Final Fantasy VII Fotograf Fred i George Weasley Genos Gintama Girl's Generation Glee Gossip Girl Gregory House Gruvia Gwiazda Śmierci HA:TFELT HYUNA Halsey Hannibal Harley Quinn Haruhi Suzumiya Henry Hibari Higurashi no Naku Koro ni Hollywood Undead Hugh Jackman Hugh Laurie Huncwoci Ib Ibuki Mioda Ichiban Ushiro no Daimaou Ichinose Tokiya Ino Yamanaka Irlandia ItaNaru Iumazark Jak wytresować smoka Jang Hyun Seung(B2ST) Jay Park Jessi Jikook Jon Snow Juniel Junjou Romantica K-On! K-Project Kakashi Hatake Kamiya Hiroshi Karneval Kasia Jujeczka Katarina Katherine McNamara Kaya Scodelario Kill la Kill Kim Hanbin Kim Jongin Kim Yugyeom Kimi Ni Todoke Kin Tsuchi Kise Ryouta Kosogłos Kouka Kuroko Tetsuya Kyoukai no kanata Lagherta Laura Marano Lawliet Lee Min Ho Lelouch Leo Howard Levy McGarden Life is Strange Lim Changkyun Linkin Park Londyn Lord Vader Louis Tomlinson Lucy Hale Luffy Madonna Magnus Bane Makai Ouji Mamamoo Matt Damon Megurine Luka Merida Waleczna Metal Gear Solid Midorima Shintaro Mikołaj Millenium Minecraft Miraculum Mitsuki Nase Miura Haruma Moon Lovers N Na śmierć i życie Nam Minwoo Nam Taehyun Nana Komatsu Nanami Haruka Naruto Gaiden Natasha Poly Natx Necro-san Neji Hyuuga Niall Horan Nicolas Cage Nie z tego świata No Doubt No.06 Norman Reedus Olivia Holt One Piece One Punch Man Opowieści z Narnii Owen Wilson Park Bogum Park Shin Hye Paryż Petter Northug Pieśń Lodu i Ognia Pingwiny z Madagaskaru Polska modelka Przepis na bombkę Queer as Folk Raiden Ravi Red Reign Robbie Williams Rollo Rozen Maiden Rukia Kuchiki SS301 Sam Samara Sasame Ka & Renfri Sasuke Uchicha Secret Selly Seo Kangjoon Seungri(BIGBANG) Seventeen Shandie Shigatsu wa Kimi no Uso Shikatema Shimazu Toyohisa Shin Hoseok Shinhwa Shinji Hirako Skazani na Shawshank Sky Ferreira Slash Sleepy Hollow Song Ji Eun Strażnicy Marzeń Studio Ghibli Suigintou Sunggyu(Infinite) Super Dangan Ronpa 2 Supernatural TK Tablo Taehyung Takizawa Akira Tetsuya The Last Kingdom The Wolf Among Us The maze runner This Love Thousand Foot Krutch Tifa Lockhart Tiger & Bunny Toki wo Kakeru Shoujo Tokyo ESP Tonari no Kaibutsu-kun Trzej Muszkieterowie Tsubasa Chronicle Ulzzang Umibouzu Urumii Uryuu Minene Uryū Ishida VIXX Vanes & Lizz Kaviste Vanes & eveline Dee Violetta Watashi ni XX Shinasai Weźmiesz czarno kure Wolverine Wróżki Wywiad z wampirem X-Men Yakuza 4 Yoochun You Who Came From The Stars Yukino Yuri Yuuko Zanim się pojawiłeś Zaplątani Zeref Zico Zielony Kociak & Fantazja Zielony Kociak & Nie jestem Gombrowiczem Zielony Kociak & Renfri Zielony Kociak & emergency Zion.T adrien agreste agrafka aparat atena awatar legenda aanga boys chen chibi cosplay cyberpunk cyrk czarny dance diabeł dr House drzewo eevee ef:tale of memories emergency & hasty fantastic beasts fluffle giriboy grunge hetalia jeleń k4sper x Renfri karty kawa khh khr kosmos league of legends lis lol marynarz mineralarrow mino morze music tag narwal nie jestem Gombrowiczem & Fantazja nie jestem Gombrowiczem & emergency niebo nyan cat ognisty oko oreuis parasol piraci piłki podsumowanie miesiąca pomarańcz pop art ropucha rękodzieło santorin sepia sherlock skoki narciarskie skull synatury szkielet szkoła taekook taniec teen wolf touhou tsm tła na facebooka vintage wachlarz wild wojenny xxxHolic zespół zima zombie zuko zębatki łyżwiarstwo śnieg