6 września 2013

108# Oh maj...

Mamy 6 września a ja JUŻ mam dość. Mój plan lekcji jest okropny i mam ochotę go wydrukować i spalić. Mam cały czwartek zawodowe z facetem, którego nie cierpię, a w piątki mam 2 godziny pod rząd rozszerzonego angielskiego! Z prawie wszystkich przedmiotów mam mieć test sprawdzający po pierwszej klasie. Jest beznadziejnie, bardzo.
Ale cieszę się, że już mam dwa zamówienia. Co prawda drugie dostałam wczoraj i nie zdążyłam go zrobić ale na 16 już na pewno będzie~

164


Pierwszy szablon jaki dla Ciebie zrobiłam był...
Okropny. Teraz się go strasznie wstydzę.
Mam nadzieję, że ten jest lepszy!

14 komentarzy:

  1. Szablon łady, prosty i taki delikatny (:

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z powyższym. Obrazek bardzo ładnie skomponowany z tłem, widać, że to on jest tutaj głównym elementem. :) Przy zielonym tle bardzo fajnie się czyta tekst białą czcionką. :)
    Reiciakowa

    OdpowiedzUsuń
  3. Szaboon wyszedł Ci pięknie, tak ... bajkowo.Zieleń wyjątkowo ładnie komponuje się z obrazkiem - nie mam żadnych zarzutów do tego szablonu .
    Narobiłaś mi wyjątkowego smaku na mój szablon - jesteś bardzo uzdolniona :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Teraz marudzicie na szkołę, ale powiem Ci, że w przyszłości będziesz dobrze wspominała ten okres. Zwłaszcza po ośmiu godzinach, wyczerpującej pracy za psie pieniądze. Bo w Polsce to chyba inaczej nie może wyglądać. Chyba, że planujesz wyjeżdżać, nie wnikam. :D
    Także... Ucz się, ucz! To może będziesz wiedziała, że "nie" z przymiotnikami pisze się razem.
    Co do szablonu natomiast - prócz tego błędu, wygląda całkiem w porządku.
    Na Twoim miejscu dałabym może jeszcze tło w lewej kolumnie, takie jak na środku, w poście. ;)
    No, ale spokojna kolorystyka; ładny zgrany ze wszystkim napis napis i... Wszystko wręcz urzeka, mimo prostoty.
    Także ogólne wrażenie na duży plus. Mimo przerwy wakacyjnej to moim zdaniem jeden z Twoich lepszych szablonów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zwróciłam na to uwagi. Nigdy nie wnikam w poprawność przytaczanych mi cytatów - bo dokładnie tak było napisane. A zawszę, by się nie pomylić z zamówienia kopiuję tekst :x Ale faktycznie, powinnam to poprawić, mój błąd.
      Ja wiem, ja wiem, że ta szkoła jest mi potrzebna i bez niej będę żyła z zasiłku mimo to na pewno sama wiesz jak to jest.
      Dziękuję, że pomimo tego błędu szablon Ci się podoba~

      Usuń
    2. Schizmo, mogłabyś poprawić? :)

      Usuń
    3. miej nadzieję, że zapisała gdzieś w wersji psd, bo inaczej będzie ciężko :p

      Usuń
    4. Nie, nie zapisałam :x Ale w sumie nie było z tym dużo pracy więc poprawię. Tylko musisz poczekać ze 2/3 dni.

      Usuń
  5. Szablon jest cudowny!
    Prosty, delikatny i dokładnie taki o jakim marzyłam :)
    Ten zielony jest perfekcyjnie dobrany- składa się na harmonijną całość <3
    Schizmo, moje kolejne zamówienie będzie należeć do Ciebie <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Dlaczego u mnie wszystkie obrazki na Pandzie się bujają? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie tylko u Ciebie~
      Panda jest wesoła i pełna energii. Nie może ustać na miejscu.

      Usuń
    2. Kurczę, to jest świetna sprawa z tymi obrazkami :) Gratuluję pomysłu ;)

      Usuń
  7. Podoba mi się ten szablon, chociaż kolory, wgl. nie w moim stylu xD ale taki prosty, ładny.
    Pozdrawiam! ;D

    OdpowiedzUsuń

Zależy nam na szczerej krytyce.

Followers