18 listopada 2012

051# Nie zjedźcie mnie, nie zjedźcie mnie, nie zjedźcie mnie

Dzień dobry. Zwę się Tsuki i od tej pory będę od czasu do czasu wrzucać coś na Pandę. Mam nadzieję, że zostanę przyjęta z otwartymi ramionami czy coś ._.
Ekhm, także tego. Przejdźmy do szablonów.

073# 
{ podgląd } / { pobierz }

074#
{ podgląd } / { pobierz }

Teoretycznie wszystko powinno być w plikach. Jeśli czegoś braknie, jest jakiś błąd lub jeszcze jakieś obiekcje - piszcie śmiało.
To moje pierwsze szablony po krótkiej przerwie, w dodatku w nowym szablonie. Mam nadzieję, że nie jest tragicznie, jak mi się wydaje.

8 komentarzy:

  1. No, no naprawdę fajne szablony! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe i świetnie wykonane.
    Co do pierwszego to podoba mi się styl i te kolorki w środku.
    Drugi też jest Świetny ale nie przepadam za tym kolorem. Jednak Jest Świetnie i nie mam zastrzeżeń. ^^
    Miło mi cię poznać, choć myślę że gdzieś już chyba spotkałam ten styl. Nie będę do tego dochodzić, ^^ mam nadzieję że będziesz długo na pandzie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam serdecznie nową szabloniarkę :D Bardzo fajne szablony, w sumie żaden nie spodobał mi się bardziej od tego drugiego :D Powodzenia z następnymi pracami :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Całkiem, całkiem ;) Mi ten drugi chyba bardziej przypadł do gustu choć lubię szablony w ciemnych kolorach ;) Jestem ciekawa kolejnych prac :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ohayo!

    Masz naprawdę fajny styl, widać, że dużo czasu poświęciłaś na przygotowanie szablonów i muszę Ci przyznać, że są PIĘKNE. :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Do gustu przypadł mi pierwszy szablon XD Bardzo fajnie połączyłaś szarość z kolorem w nagłówku. Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow :) Oba są śliczne, ale ten pierwszy... jakoś tak bardziej mi się podoba xD Może go nawet użyję na swoim blogu? Zobaczymy :) I obyś dalej robiła takie prace :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicze,na prawdę świetnie dobrana kolorystyka ;>

    OdpowiedzUsuń

Zależy nam na szczerej krytyce.

Followers