31 października 2012

043# Oh Oh Oh o ppa reul saranghae; zam.

Nareeeeeeeeeeszcie! Nareszcie wykonałam zamówienie dla Wiwiany. Przepraszam za to nieregulaminowe przeciągnięcie oczekiwania na szablon, ale sama wiesz jak to bywa z weną. Mimo iż przez tyle czasu mogłam zrobić coś naprawdę super to może nie wyszło tak dobrze jak się spodziewałaś, ale mi się ta praca podoba. A ten obrazek Itachi'iego co mi dałaś jest naprawdę ładny *.* i w ogóle wszystkie obrazki są fajne:D Długo ich szukałaś?

062# Doko desu ka, Itachi?

 a! i my nie gryziemy! więc zgłaszajcie się do naboru :*
+ macie mój fejs xD tak dla śmiechu.

3 komentarze:

  1. Kocham Cię, jest piękny <3.
    Hmm obrazków troszkę długo, większość z DA, jakieś połączenia z mitologii japońskiej :3
    Kocham, kocham, kocham.

    OdpowiedzUsuń
  2. Na szablonie zdecydowanie dużo się dzieje i powiem szczerze, że bardzo mi się podoba (ITACHI *.*) Cieszę się, że Wiwiana wraca, bo już tak smutno się zrobiło gdy same zostałyśmy~ BTW. mam nadzieję, że teraz już kiedy wróciła Ci wena będziesz wstawiać coś częściej:)) bo moje szablony umywają się wobec Twoich~~

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie jest po prostu idealny: )

    OdpowiedzUsuń

Zależy nam na szczerej krytyce.

Followers