20 sierpnia 2012

#018 zamówienie


podgląd  , podgląd w wersji na blogu , pobieranie
postać pochodzi z Touhou
edit: rozmiar z lewej powinien wynosić 420px, a cały blog 910 px ! w razie problemów pisz:)


Oto zamawiany szablon. Mam nadzieję, że w końcu wpasowałam się w czyiś gust:) w paczce znajdziesz pełny opis jak ustawić go na swoim blogu. Ponadto zaznaczam, że napis podgląd jest tylko na wersji podglądowej ^^" czyli tej umieszczonej na stronie. nie martw się na Twoim blogu na pewno go nie będzie. Ponieważ nie dałaś mi konkretnych wytycznych uznałam, że szablon jesienny będzie idealny na nadchodzącą porę roku. Gdybyś chciała zmian np. w kolorze oczu dziewczyny pisz czy wzmocnienia koloru blond:)

Pozdrawiam Mizu

PS. Ktoś zgłaszał propozycję z Kuroko no Basket. Czy mogę prosić o arty z tego anime? Chętnie podejmę się wykonania czegoś:)

PPS. Proszę o komentarze co poprawić itp ^^

7 komentarzy:

  1. Wow! Szybka jesteś, spodziewałam się, że będzie za minimum tydzień. Dzięki jest śliczny. Tak się zastanawiałam, czy nie poprosić cię o zmiany koloru oczy na niebieskie. Ale nie, zielone, też mi się podobają. Ogólnie, jest bosko, a zwłaszcza że moje zamówienie było bardzo pogmatwane. A właśnie robisz, może szablony na oneta? No i wiem gdzie będe już zamawiać jak będe potrzebować szblonu. Mogłabyś mi podać jakiś kontakt do ciebie. Napisz mi na gg.752168. Jeszcze raz dziękuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolorystyka bardzo ładna i fajnie zrobiony szablon. Jedyne co mi nie pasuje to napisy na jedynym obrazku. Nie dość, że trzeba się wysilić aby przeczytać to jeszcze zasłania główną część co powinno przyciągnąć internautów.
    Reiciakowa

    OdpowiedzUsuń
  3. @Ronny: Kontakt ze mną jest tylko mailowy, ponieważ nie mam internetu na stałe i nie używam gg. Jak najbardziej robię szablony na onet (o niebo wolę robić szablony na onet)

    @Reiciakowa: Wiem, że napis troszkę zakrywa obrazek, ale jest aż tak przeźroczysty aby nie tracić walorów kolorystycznych. Fakt z początku zastanawiałam się nad tym jak rozwiązać problem dużej ilości tekstu, ale uznałam, że takie rozwiązanie nie powinno popsuć ogólnego wyglądu bloga:) Dziękuję za obiektywną krytykę, postaram się szukać następnym razem innych rozwiązań:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ok, dzięki, mogłabyś mi podać maila. Super, bo będe potrzebować na oneta szablon a nawet dwa. Nie wiem, czy jest sens jednak go zamawiać, jeśli przenoszą blogi na blog.pl i nie zatrzymuje szablonów. Dam ci jeszcze znać co do szablonu. Jeszcze raz dziękuje za tak śliczny szablon.

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczny... *.* Strasznie mi się spodobały szablony z twojej ręki.. ^ ^

    Chyba coś sobie zamówię, ale to się pomyśli...Jednak powtarzam, szablon przecudny i słodki

    OdpowiedzUsuń
  6. @Ronny: mój mail angel.mizu@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

Zależy nam na szczerej krytyce.

Followers