19 lipca 2018

501# AKUKU!


Witam z powrotem w tej części internetów ♥ 
Postanowiłam tutaj wrócić, bo zaglądam tutaj od czasu do czasu (przez ostatnie trzy lata byłam cichych obserwatorem tego co się działo na pandzie) i zawsze mi żal tego, że to wszystko nie działa tak jak kiedyś, a troszkę tutaj spędziłam czasu, wiele się nauczyłam, może teraz będę daleko w tyle za graficzkami, które działają aktywnie na swoich blogach ale ode mnie wpadnie trochę oldschool'u a tego nigdy za mało! Nie mówię, że zaraz sporo tego wpadnie, ale na pewno raz w tygodniu coś tutaj postaram się opublikować, a jak ktoś postanowi dołączyć do ekipy, to już w ogóle byłabym szczęśliwsza. Serdecznie do tego zachęcam.

Główny szablon może nie należy do najlepszych w moim wykonaniu jakie gościły tutaj wcześniej ale chciałam zrobić pasujący do pory roku. Jak to wyszło? Jak zwykle - niezbyt letni, ale jednak coś z tego ma hehe :p

Już jutro post z szablonem :)

Ktoś jeszcze mnie pamięta lub Pandę ogólnie? ♥

5 komentarzy:

  1. O proszę, miło wiedzieć, że Panda jakoś odżywa :)

    Szablon jest ładny, aczkolwiek menu jest dla mnie nieczytelne :( Litery są za małe i zlewają się z tłem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje, że na długo odżyje, ponad rok była zawieszona :C

      Zajmę się czytelnością w pierwszej kolejności żeby było wszystko było lepiej widoczne, dziękuje za wskazówkę ♥

      Usuń
  2. k4sper <33
    Ja też chcę wrócić na Pandziochę! Mimo iż dodałam kiedyś tylko jedną notkę...
    Szablon główny jest bardzo ładny, taki klimatyczny w starym dobrym stylu, który uwielbiam ♥ Muszę jednak przyznać, że literki z menu i archiwum są bardzo malutkie i prawie nieczytelne.
    Czekam na notkę z szablonem!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nadal możesz coś dodać jak chcesz, wszyscy autorzy dalej mają tutaj dostęp na właśnie taki wypadek jak mój teraz :p
      Wiem, to mój odwieczny problem ale spróbuję poprawić żeby menu było lepiej widoczne a archiwum po rozwinięciu, przynajmniej u mnie, ma wielkie litery xd Ale jak poprawie menu to i paskiem z arch się zajmę. Dziękuję, że wpadłaś ♥

      Również pozdrawiam ♥

      Usuń
  3. Dzień dobry! Ale fajnie, że Panda też wraca do życia.
    K4sper, nie mogę się doczekać szablonu!
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń

Zależy nam na szczerej krytyce.

Followers