23 lipca 2016

463# Paris... oh la-la!

Miało być wakacyjnie... i w sumie jest, tylko że zamiast na Hawaje lecimy do Paryża. Dzisiaj skromnie, tylko jeden szablon, bo na więcej nie miałam weny (taka jest wersja oficjalna, trzymajmy się jej). Osobiście jestem zadowolona z tego szablonu, nawet bardzo.
Przypominam, że przyjmuję zamówienia, a w zasadzie już tylko jedno - dwa przyjęte przywędrowały już na mojego maila. Zapraszam Was raz jeszcze na mojego facebooka, jeśli chcecie być na bieżąco z moimi pracami. A teraz - enjoycie!
988# Dream in Paris

podgląd | pobierz

4 komentarze:

  1. Trzeba przyznać, że szablon bardzo ładny, naprawdę fajnie Ci to wyszło. c:

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podobają kolorki, świetne połączenie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny szablon! Szczególnie ta kolorystyka. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest taki mega prosty, ale tak mi się podoba! Cudowny! ❤

    OdpowiedzUsuń

Zależy nam na szczerej krytyce.

Followers