4 listopada 2012

46# sygnatury i dalsza część zamówień

Zacznę standardowo od kolejki:)

KOLEJKA
Zora 

Następnie będą zamawiane sygnatury dla Yuki-chan
 




szablon numer 67 dla Seszen
^>instrukcja<^

oraz buttonik:

wybaczcie ale dzisiaj (jest 3 nad ranem) nie mam siły na wykonanie szablonu. Szczególnie pragnę przeprosić Seszen, która zawiodła się na szablonie, obiecuję, że wykonam następny proszę Cię tylko o chwilę cierpliwości. BTW. Czy ktoś jeszcze ma problem ze wstawieniem swojego szablonu? Piszcie w komentarzach postaram się pomóc, w ostateczności wyślę gotowca choć wolałabym abyście mieli możliwość nanoszenia zmian w wyglądzie bloga.




6 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczerze mówiąc średni ten szablon. Tylko dodałaś trzy fotki na krzyż, rozmazałaś i dodałaś napis z ,którego zresztą "zjadłaś" jedno "P". Button jest ok ,ale szablon mi się nie bardzo podoba. Jest krótko mówiąc przeciętny. ;c

    OdpowiedzUsuń
  3. A według mnie jest bardzo ładny. Taki prosty, nie skomplikowany, lubię taki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię nieskąplikowane szablony pod blogi z opowiadaniami, wygoda czytania ale o gustach się nie dyskutuję, prawda? I każdy może powiedzieć, że mu się nie podoba:)

      Usuń
  4. Ohayo!
    Szablon dla Seszen.
    Szablon jest śliczny i ciekawy. Doprawdy nie wiem o czym jest opowiadanie Seszen ale będzie pasował. Buttonik wyszedł dla niej słodko.
    Co do tych sygnaturek zrobionych dla mnie to są świetne i ciekawe. Najbardziej podoba mi się ostatnia. Na okrągłym podoba mi się napis. w pierwszym to odbicie a tym pionowym te pogniecenie. Za to w ostatnim podoba mi się napis jak i obróbka.
    Chyba nie przesadziłam z rozpisywaniem ?
    Bardzo dziękuje i pozdrawiam Yuki-chan.

    OdpowiedzUsuń

Zależy nam na szczerej krytyce.

Followers