14 sierpnia 2012

015# z propozycji :)

Najpierw edit poprzednich buttonków (dopiero z konwentu wróciłam)
po kliknięciu na sygnaturkę powiększy się

Ponieważ mam problem z robieniem szablonów wysyłam nagłówki:) Mam nadzieję że przyjemne ^^
 
obrazek: różnego rodzaju smoki
(kliknij na obrazek aby powiększyć nagłówek)

kolor tła: 015b16
kolor napisów: 87bf81
kolor linków: 6a9a65

obrazek: Zuko (Awatar Legenda Aanga)
(kliknij na obrazek aby powiększyć nagłówek) 

kolor tła: 000000
kolor napisów: 9aaba6
kolor linków: ffffff

obrazek: Hibari (KHR)
 (kliknij na obrazek aby powiększyć nagłówek)  

kolor tła: ffffff
kolor napisów: 6ba2c2
kolor linków: 787f8f
obrazek: Makise Kurisu (Steins; Gate)
(kliknij na obrazek aby powiększyć nagłówek)  

kolor tła: 000000
kolor napisów: cccdcd
kolor linków: ffffff

6 komentarzy:

  1. Jak już wspominałam sygnaturki są świetne. Dziękuje za ich poprawienie i przepraszam za kłopoty.

    OdpowiedzUsuń
  2. omnomnomnom, jest Zuko. I nic mi do szczęścia więcej nie potrzeba~

    OdpowiedzUsuń
  3. Och, Zuko~ *O* Jak widzę, nie tylko ja zwróciłam na niego swoją uwagę. Śliczna praca, zresztą jak wszystkie. C:

    OdpowiedzUsuń
  4. Ktoś widzę zajrzał w 'Propozycje'. :D KOCHAM TEN OBRAZEK! *w*
    Kurisuu! :3 - ten ci wyszedł najładniej!

    OdpowiedzUsuń
  5. Hibari-san *3*
    Wszystkie są fajne :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja zaglądam w propozycje! teraz staram się przeprosić z blogspotem i będą jakieś całe szablony! Podawajcie więcej pomysłów!

    OdpowiedzUsuń

Zależy nam na szczerej krytyce.

Followers