3 sierpnia 2012

010# Hello, my name is Frank


### 
Nie spodziewałam się, że pod poprzednim postem zbiorę tyle pozytywnych komentarzy! Dziękuję każdemu z osobna za tak wspaniałą motywację do dalszej pracy, postaram się Was nie zawieść~

17.


 Szablon z propozycji Tyzyfone, aczkolwiek i tak nie widać na nim bohaterów Drrr!, wiec się praktycznie nie liczy C:
      Szablon jest prosty, no i dominują w nim zaledwie dwa kolory; biały i szary. Jest więc przeciwieństwem mojego poprzedniego stworka. Mimo wszystko, podoba mi się - jest bardziej w moim stylu, bo o ile poprzedni był raczej kolorową ignorancją tego co preferuje, ten przedstawia wszystko to, co lubię w szablonach - podrasowaną ascetyczność : ) 

       A Wam który szablon podoba się bardziej? 


Jakoś tak wyszło, że już drugi raz z rzędu wstawiam tylko jeden szablon. Właściwie jest to dla mnie wygodniejsze, bo dodaję swoje pace na bieżąco i nic nie zalega mi na dysku, kusząc dodawaniem szablonów później i w ostatecznym terminie.

(znikam na tydzień - w końcu rozpoczęły się dla mnie wakacje ;)

edit: przyjmę jedno zamówienie - na próbę ;)

15 komentarzy:

  1. Chciałabym tworzyć takie piękne szablony, jak Ty!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kimi uwielbia drewno *u* Ale, szczerze mówiąc, ciężko jest zdecydować który szablon jest ładniejszy (kwestia gustu). Mi oba podobają się tak samo. No, może ten z drewnem taką ciuteczkę bardziej- tym bardziej, że nie bałaś się użyć obrazka na którym nie widać postaci a jedynie jej kontur. W sumie to bardzo wygodna opcja; rozwiązuje kwestię tego jak powinien wyglądać bohater np. w opowiadaniu. Good job, Frankie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jezuu! Tak się cieszę, że wybrałaś moją propozycję :) bardzo mi się szablon podoba. Taki prosty, ale ładny :)) Strasznie dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  4. Szablon fajny :D Mam tą samą teksturę, którą użyłaś do tego szablonu ^^
    :> Szablon faaajny! Podoba mi się<3

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam, czy mogę liczyć na odpisanie na maila?

    OdpowiedzUsuń
  6. DepressedSuicide miło mi, że Ci się spodobały. Jednak zrobienie takiego szablonu to nic skomplikowanego, i gwarantuje, że byłabyś w stanie wykonać go sama ;)

    Trucizna wee, ktoś lubi drewno tak samo jak ja ^*^ - albo prawie tak samo, bo ja to z drewna mogłabym mieć wszystko, dosłownie. byleby tylko pachniało i było bez żadnych drzazg :D
    mimo wszystko - zrobienie obrazka na którym widać wyłącznie kontur postaci, było dla mnie prostsze i szybsze niż znalezienie jakiegoś, który pasowałby do tła.
    Dziękować ^ ^


    bleachowa ja swoją wyszperałam dzięki jakiemuś projektowi 99mockingbirds.com x3

    OdpowiedzUsuń
  7. Czy można się z którąś z Was skontaktować w jakiś inny sposób niż mailowo? Bo na maila nie odpisujecie.

    OdpowiedzUsuń
  8. 42558204 - moje gg, bleachowa jest na pół-urlopie więc możliwe, że nie ma czasu aby odpisać na Twój mail ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepraszam, ale pojechalam do babci na caly miesiac i zapomnialam wziasc modem i korzystam z internetu z telefonu. Dzisiaj postaram sie wejsc na email i odpisac na wiadomosci. przepraszam za to.
    bleachowa

    OdpowiedzUsuń
  10. damn... jak Ty to robisz że Twoje szablony działają, a ja walczę z tym nieszczęsnym blogspotem i nic nie wychodzi... ech

    OdpowiedzUsuń
  11. bleachowa wybaczam ;) udanych wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dzięki, ale wiesz Shalis odpisałam ci wcześniej i na poczcie i na gg, a teraz sprawdzałam pocztę i nie mam żadnych nowych wiadomości od nikogo :p

    OdpowiedzUsuń
  13. Jest świetny *-*!
    Ale gdy zjeżdża się suwakiem tekst wychodzi "po za szablon"co jest nieco wkurzające(przynajmniej dla takiego nerwusa jak ja..).;P Chociaż to tylko moje zdanie, bo nieco inaczej czytam blogi:>

    OdpowiedzUsuń
  14. Sam zamysł super, ale te ptaszki są jakieś... rozpikselowane? XD

    OdpowiedzUsuń
  15. Nu, racja że ptaszki są rozpikselizowane! I już nawet wykminiłam jak to możliwe XD tekstura była bodajże za mała, to ją powiększyłam. A PF-Studio nie wygładził :<

    Pani Naczelnik wychwyci wszystko, dziękować ^ ^

    OdpowiedzUsuń

Zależy nam na szczerej krytyce.

Followers